Extruder LDO Orbiter V2.0

gwiazdka 1 gwiazdka 2 gwiazdka 3 gwiazdka 4 gwiazdka 5 (1)Liczba gwiazdek wynosi 5 z 5
Dostępność
Produkt nie jest już dostępny Produkty są już w drodze do naszego magazynu

Producent
LDO Motors

Kod produktu
P00624

Produkt zastępczy

Precyzyjna wyciskarka z napędem bezpośrednim wykonana z wysokiej jakości komponentów przez LDO Motors.
Najlepszy system wyciskarki z napędem bezpośrednim, integrujący wszystko, czego nauczyli się o wyciskarkach przez lata. Więcej

Nowy Orbiter v2.0 dzieli swój projekt koncepcyjny z Orbiterem v1.0 i 1.5, ale został kompletnie przeprojektowany od podstaw i wszystkie możliwe aspekty zostały poprawione.

Słowami klienta:"Ten ekstruder jest po prostu fantastyczny, z jego szalonym uchwytem, szybkością i lekkością, ale jedynym minusem jest to, że nie ma systemu szybkiego uwalniania, więc zmiana filamentu może być trudna. W przeciwnym razie, po prostu radość z użytkowania. Dodatkowo silnik LDO jest wysokotemperaturowy, więc możesz naprawdę naciskać na ten ekstruder nie martwiąc się zbytnio o to, podobno oceniono go na 180°C, co jest po prostu szalenie wysokie".

Wiele nowych i ulepszonych cech konstrukcyjnych:

  • Krótsze hartowane koła napędowe 11mm vs 15mm od Bondtech
  • Waga zredukowana do ~135 gramów
  • Mniejsze i bardziej kompaktowe wymiary (11.6% krótszy)
  • Nowa konstrukcja silnika oferuje ~40% wzrost siły wyciskania w rzeczywistych warunkach druku i znacznie lepsze przyspieszenie
  • Odwrócona przekładnia napędowa - ścieżka filamentu bliżej środka ekstrudera dla bardziej zrównoważonej konstrukcji i idealnego dopasowania również do drukarek typu delta
  • Prowadnica wyjściowa filamentu ze stali nierdzewnej z 0,2-0,3 mm prześwitem dla kół zębatych napędu zapewnia najlepsze drukowanie TPU i ekstremalną odporność na zużycie przy stosowaniu filamentów ściernych.
  • Pokrywy odporne na wysokie temperatury, GPA12
  • Obrabiana tuleja wtórnej przekładni napędowej - PEEK
  • Mechanizm napinający
  • Śruby montażowe w linii z drogą wyjścia filamentu - zwiększona sztywność obudowy i łatwiejszy montaż
  • Idealnie wyrównana ścieżka włókna
  • Nowa, mniejsza i bardziej stylowa pozycja dla PTFE.
  • Pozycja silnika obrócona o dodatkowe 10 stopni dla łatwiejszej konserwacji i montażu
  • Wyjątkowo niski prześwit ~0,06 mm
  • Czujniki filamentu (czujnik filamentu) z funkcją automatycznego wkładania i wyjmowania filamentu
  • I wiele innych drobnych zmian poprawiających dokładność mechaniczną i projekt

Ustawienia podstawowe:

  • Kroki: 690 kroków/mm i 16 mikrokroków
  • Maks. chwilowa zmiana prędkości (łza): 600 mm/min (RRF), 10 mm/s (Marlin) (zalecane 300/5)
  • Przyrost ciśnienia: 0,02~0,03 s - trzeba skalibrować
  • Retrakcja: 1~1,5 mm - musi być skalibrowana
  • Prędkość wycofywania: 120 mm/s, zmniejsz do 30 mm/s podczas drukowania TPU
  • Prąd silnika: 1,2 A maks. lub 0,85 A RMS (LDO-36STH20-1004AHG)
  • Maks. przyspieszenie: 8000 mm/
  • Normalna temperatura pracy silnika: 65-75°C

Pełną dokumentację, instrukcje i ustawienia można znaleźć tutaj