Reklamacje
Reklamacje produktów najwyższej jakości
- Reklamacje produktów w ciągu jednego tygodnia od dostawy
- 80% produktów zostanie wymienionych sztuka za sztukę
- Pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Ciebie
Procedura reklamacyjna:
Znaleźliście Państwo wadę w zakupionym produkcie? Prosimy o kontakt e-mailem na adres info@sharplayers.cz. W niektórych przypadkach rozwiążemy wadę przez telefon i unikniemy niepotrzebnego przesyłania przesyłek, co opóźnia załatwienie sprawy.
Wypróbowałeś towar i nie odpowiada Ci on? A może przedmiot ma wadę, której nie udało się rozwiązać telefonicznie? Proszę pobrać protokół reklamacji lub odstąpienia od umowy i wysłać go wraz z towarem do:
FROGMAN s.r.o. - 28398M (kod musi być obecny)
Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska
Pliki do pobrania
Raport reklamacyjny PL (pdf, 48.6 kB)
Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży (pdf, 49.7 kB)
Odstoupení od smlouvy CZ (pdf, 48.6 kB)
Reklamační protokol CZ (pdf, 48.2 kB)